Sabtu, 30 Agustus 2014

την ομάδα πωλ

Εδώ είναι επτά Ανάπτυξης Επιχειρήσεων WOW® τακτική για την αύξηση του μεριδίου αγοράς που μπορείτε να αναπτύξετε τώρα:

<β> 1 Κανόνας 12/01/50 © - </ b> Το πρώτο τμήμα του κάθε μήνα (εξ ου και ο αριθμός 1), με συνέπεια κάθε μήνα (οπότε ο αριθμός 12), τον προσδιορισμό ενός δείκτη πληθυσμό πάνω από πενήντα (εξ ου και η αριθμός 50) βασικούς πελάτες ή αναδυόμενες πελάτες και να τους παρέχουν μια ανακοίνωση προστιθέμενη αξία.

<β> 2 για τις ηλεκτρονικές υπογραφές Line - </ b> Εξετάστε το ενδεχόμενο προσθήκης στο πρότυπο γραμμή email αυτόματη υπογραφή σας οποιεσδήποτε ενημερώσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχουν σε όλους τους παραλήπτες των ανταλλαγών επικοινωνίας σας. Αυτό χρησιμεύει επίσης ως μια ισχυρή τυποποίηση για την εξασφάλιση στους πελάτες να λαμβάνουν ειδοποιήσεις εκ των προτέρων για τις προθεσμίες, ανακοινώσεις νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, αλλαγές και τερματισμοί, κ.λπ.

<β> 3 eAuto ανταπόκρισης - </ b> Εξετάστε το ενδεχόμενο προσθήκης στο πρότυπο email αυτόματης απάντησης σας (αν δεν το ασκούν συστηματικά, ιδιαίτερα το συμμετάσχουν όταν θα είστε μακριά από το e-mail που λαμβάνει) τυχόν ενημερώσεις σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχουν σε όλους τους παραλήπτες των ανταλλαγών επικοινωνίας σας. Αυτό είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για την προώθηση και διαφήμιση σε αυτούς τους ανθρώπους που εκκινούν την αποστολή email κυκλοφορίας για πρώτη φορά, όπως και τώρα μπορείτε αμέσως να αναπηδήσει πίσω ένα μήνυμα σε αυτούς.

<b> 4. Ξενοδοχείο Επιστολές - </ b> Συνειδητοποιήστε ότι στις περισσότερες όλα τα ξενοδοχεία φαίνεται να υπάρχει τουλάχιστον τεμάχια σταθερών και φακέλους στο συρτάρι του γραφείου. Σκεφτείτε μια χειρόγραφη σημείωση σε τρεις "Vital Fews" για κάτι που είναι στην κορυφή του μυαλού σας και της αξίας για τους.

<b> 5 "εισαγγελέα" Συντήρηση - </ b> Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε αφήσει υπέρμαχος πάρει πάνω από 30 ημέρες έξω από το ακούσουμε από εσάς ή να δει. Τακτικές επικοινωνίες σχέδιο ή / και "ευχαριστώ" γεγονότα να αντλήσει από τους τρόπους για να συνεχίσει να ενισχύει την υπηρεσία που παρέχει σε αυτούς.

<b> 6 Newsletter - </ b> Σχεδιάστε ένα υψηλό αντίκτυπο, αξίας πλούσιο περιεχόμενο με βάση το ενημερωτικό δελτίο εκτύπωσης για τον πυρήνα των πελατών σας (το Vital Λίγοι) και αποστέλλουν τακτικά σε αυτούς ως ένα τρόπο για να εμπλουτίσει την πρόταση αξίας τους στην αγορά τους. Στη συνέχεια, μαλακό επικοινωνούν ενός προϊόντος pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah  / υπηρεσίας από εσάς να τους στο τέλος κάθε newsletter. Αυτό το όχημα μπορεί να διανεμηθεί στους πελάτες ως δήλωση-ωστήρια, με συνημμένα τα τιμολόγια και τις συμβάσεις, που συνδέονται με τις προτάσεις και τη γενική αλληλογραφία από επαγγελματίες επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών και την ομάδα πωλήσεων ίδια. Αυτό μπορεί να χρησιμεύσει ως πηγή για την © εκστρατεία Κανόνας 01/12/50.

<b> 7 Alerts Φαξ - </ b> Σκεφτείτε ένα απόγευμα της Παρασκευής fax έκρηξη στους πελάτες σας με προϊόντα / υπηρεσίες που μπορούν να επηρεάσουν την κατώτατη γραμμή τους, να στείλετε τις ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου, κ.λπ. Εάν αυτά τα ονόματα των επαφών είναι στη βάση δεδομένων σας ως πελάτες ή και τις επαφές που έχετε προ υπάρχουσες σχέσεις με και / ή να έχουν δημιουργήσει μια σχέση με την οποία θέλουν επικοινωνία προσφέρει από εσάς, από μια ειδοποίηση Fax ή έκρηξη είναι ένα έξυπνο, γρήγορο, οικονομικό και αποδεκτό μέσο επικοινωνίας. Αντίθετα, αν δεν έχετε αυτό το rapport ή άδεια τότε μια έκρηξη fax μπορεί να θεωρηθεί ως spam και να είναι παράνομη σε μερικές ανάπτυξη μη επιχειρηματικό προσανατολισμό κοινότητες!

Να θέσει σε εφαρμογή αυτές τις στρατηγικές στον τομέα δοκιμαστεί και αποδειχθεί τώρα και να παρακολουθήσουν την επιχείρησή σας ανθίσουν.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar